عملکرد روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

🔹 مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تأکید کرد که شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی به موقع و تعامل مؤثر با مردم و رسانه‌ها از مهم‌ترین اصول موفقیت در روابط عمومی فرودگاهی است. 🔹 عباس مسیبی در مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی اظهار داشت که پاسخگویی سریع به مخاطبان، بازتاب فعالیت‌ها و حضور فعال در فضای […]

فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی
فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی

🔹 مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تأکید کرد که شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی به موقع و تعامل مؤثر با مردم و رسانه‌ها از مهم‌ترین اصول موفقیت در روابط عمومی فرودگاهی است.

🔹  عباس مسیبی در مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی اظهار داشت که پاسخگویی سریع به مخاطبان، بازتاب فعالیت‌ها و حضور فعال در فضای مجازی از جمله وظایف اصلی مدیران روابط عمومی در صنعت هوانوردی و فرودگاهی به شمار می‌رود.

🔹  وی همچنین به مشکلات و چالش‌های حرفه روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: پایش دیدگاه‌های مردم و تعامل رسانه‌ای گسترده از دیگر ویژگی‌های مهم مدیریت ارتباطات در این حوزه است.

🔹 شغل روابط عمومی؛ یکی از پر استرس‌ترین مشاغل جهان مسیبی خاطرنشان کرد که حساسیت‌های شغلی و فشار کاری مستمر باعث شده است که حرفه روابط عمومی یکی از ۱۰ شغل پر استرس جهان باشد. وی افزود: ضرب‌الاجل‌های کاری، در دسترس بودن شبانه‌روزی و پیچیدگی‌های ارتباطات رسانه‌ای از جمله عوامل افزایش استرس کارشناسان روابط عمومی در صنعت فرودگاهی است.

🔹 آمار عملکرد روابط عمومی در شرکت فرودگاه‌ها براساس گزارش منتشر شده، در ۴ ماه گذشته بیش از ۸۲۶ گزارش خبری توسط روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تهیه شده و در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مجموعاً ۱۷۲۶ دقیقه پوشش خبری داشته است.

🔹به مناسبت روز روابط عمومی؛ مسیبی لازم دانست که با تقدیر از تلاش‌های کارشناسان این حوزه ۲۷ اردیبهشت ماه  روز روابط عمومی را گرامی دارد و  این روز را به تمامی مسؤولان و کارشناسان فعال در صنعت هوانوردی و فرودگاهی تبریک گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مسعود پزشکیان رییس جمهور در سفر به کرمانشاه

اخبار مرتبط