مهمترین برنامه‌های نمایشگاه رسانه‌های ایران تشریح شد

کد خبر: 40447

کدخبر : ۵۳۸۶۸۵ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۰۹:۴۳:۰۵ مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران مهمترین برنامه‌های نمایشگاه رسانه‌های ایران را تشریح کرد. به گزارش پایگاه تحلیلی-خبری درسانیوز خبرگزاری موج ، حامدمقدم مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین ن مایشگاه رسانه‌های ایران اعلام کرد: برگزاری ۸۰ نشست در مدت ۴ روز از جمله فعالیت‌های ویژه این دوره از نمایشگاه است که ۴۰ نشست […]

مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران مهمترین برنامه‌های نمایشگاه رسانه‌های ایران را تشریح کرد.


به گزارش پایگاه تحلیلی-خبری درسانیوز

خبرگزاری موج


، حامدمقدم مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین ن مایشگاه رسانه‌های ایران اعلام کرد: برگزاری ۸۰ نشست در مدت ۴ روز از جمله فعالیت‌های ویژه این دوره از نمایشگاه است که ۴۰ نشست آن به طور تخصصی با محور رسانه برگزار خواهد شد و شامل تجلیل از پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه، … ، رونمایی از کتب حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری، تجربه کاوی روزنامه‌نگاران و تحلیل و بررسی مسائل پیش‌روی حوزه رسانه است.

وی افزود: ۴۰ نشست دیگر مربوط به مناظرات سیاسی در حوزه انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی است همچنین مسئولان اجرایی کشور هر روز در نمایشگاه نشست خبری برگزار می‌کنند و نشست‌های تخصصی نیز در بخش بین الملل برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران تاکید کرد: خبرنویسی به کمک هوش مصنوعی و تصویرپردازی آینده رسانه در ایران با هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین دو چالشی است که در بخش نوآوری و فناوری‌های نوین نمایشگاه اجرا خواهد شد.

گفتنی است که نمایشگاه تا ساعاتی دیگر با حضور وزیر فرهنگ و رونمایی از جلد دوم دانشنامه مطبوعات ایران افتتاح خواهد شد و به مدت ۴ روز تا دوم اسفند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دایر است.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *