برنامه نیورلند برای جذب مسافر کمپین جهانی

کد خبر: 3621

بخش گردشگری نیوزلند امیدوار است در اولین کمپین جهانی خوددر سال 1402، علاقه و توجه مسافران کنجکاو از سراسر دنیا را جلب کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی‌- خبری درسا نیوز: بخش گردشگری نیوزلند امیدوار است در اولین کمپین جهانی خوددر سال ۱۴۰۲، علاقه و توجه مسافران کنجکاو از سراسر دنیا را جلب کند.
کمپین «اگر دنبال می‌کنی» (If You Seek) مخاطبان را با نمایش بخش‌های کوچکی از مقاصد و فعالیت‌های مکان‌های معروفی مانند دره هوکر در نزدیکی کوه آئوراکی کوک و دروازه جهنم گرفته تا مقاصد کمترشناخته‌شده در نیوزلند، نسبت به گردشگری در این کشور کنجکاو می‌کند.
این کمپین شامل فیلم‌های کوتاه، محتوایی برای آموزش دادنِ فروشندگان خدمات سفر و یک کمپین بازاریابی داخلی است.
رنه دو مونچی مدیر اجرایی گردشگری نیوزلند در این باره گفت: «رقابت بین‌المللی شدیدی برای جذب بازدیدکنندگان و گردشگران از سراسر دنیا وجود دارد.»
وی افزود: «به دلیل مساحت و موقعیت مکانی نیوزلند، کشور ما باید سخت تلاش کند تا گردشگران را به بازدید پس از همه‌گیری کووید ۱۹ تشویق کند، به چون سال‌ها طول می‌کشد تا تعداد بازدیدکنندگان بین‌المللی به دوران قبل از کرونا بازگردد.»
مدیر اجرایی گردشگری نیوزلند گفت: «این کمپین کار شامل سرک کشیدن به برخی از مقاصد شناخته‌شده و همچنین مکان‌ها و تجربیاتی است که در بازارهای کلیدی ما قابل چندان مشهور نیستند. ما قصدد داریم از کنجکاوی مسافران رده بالا که می‌دانیم ماجراجو هستند و مایلند در این مکان‌ها کاوش کنند، نهایت استفاده را ببریم.»
دی مونچی ادامه داد: هدف اصلی‌شان، دستیابی به گردشگران با کیفیت بالا بوده است چراکه معتقدند این دسته از مسافران عمیق‌تر کاوش می‌کنند، بیشتر هزینه می‌کنند و با احترام با فرهنگ و محیط این کشور درگیر می‌شوند.
استوارت ناش وزیر گردشگری نیوزلند، در سخنرانی اخیر در کنفرانس شورای صادرات گردشگری این کشور گفت: «کشور ما به دنبال جذب یا بازاریابی برای بازدیدکنندگانی نیست که با ۱۰ دلار در روز در سراسر کشور سفر می‌کنند و غذای اصلی‌شان نودل فوری است.»
وی افزود: این کشور پذیرای تمام گردشگران با هر نوع بودجه و تقاضایی در این کشور است و با روی باز از همه استقبال می‌کنند.
تحقیقات گردشگری نیوزلند نشان داده است که بازدیدکنندگانی که این کمپین را دیده‌اند، هنگام گردشگری در نیوزلند بیشتر هزینه می‌کنند و به نقاط بیشتری در این کشور سفر می‌کنند. همچنین نشان داد که حدود دو سوم نیوزلندی‌ها قصد داشتند در سال آینده تعطیلات داخلی داشته باشند و ۴۲ درصد از آنان انگیزه داشتند تا در سفرهای آتی خود از جایی دیدن کنند که قبلاً به آنجا نرفته بودند.
کمپین «اگر دنبال می‌کنی» در نیوزلند، استرالیا، ایالات متحده آمریکا، چین، بریتانیا، سنگاپور، ژاپن، آلمان، هند، کره و کانادا راه‌اندازی خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *